
Hei hopp i lørdagen alle sammen!
Eg er egentlig berre innom med desse lekre "Happy Birthday" glassene med ferskpressa grønnsaksjuice i – for idag har denne frøkna nemlig bursdag! Såklart det må delast på min måte, ferskpressa juice er jo noke av det beste eg veit, så er det også supersunt 🙂

Idag fyller eg altså 21 år – ung med heile livet framfor meg!
Eg er heilt sikker på at dette blir det mest spennande og lærerike året mitt hittil i livet, det er masse som skjer fram til min neste bursdg då eg fyller 22. Blant anna flytter eg fra Sogn og Fjordane til Oslo for å starte på ernæringsstudie til høsten, noke eg ser veldig fram til. Eg har delt lidenskapen min for sunn mat, trening, helse og livsstil på bloggen i snart 2 år, og eg gleder meg stort til å kunne fortsette med det med en byggande bachelorgrad i ernæring som eg virkelig brenner for.

Om noken i tilfelle er interessert i oppskrift på juicene så har du:
? Gulrot- og ingefærjuice
3 store gulerøtter og en liten bit fersk ingefær
? Lime- og rødbetjuice
1 mellomstor rødbete, 2 lime og 1 surt eple.
Fjern skallet på limen, ellers er det berre å kjøre ingrediensane gjennom juicepressa og servere med isbiter!

Desse er slukt for lengst, no er det bursdagsfrukost på menyen!
Håper alle får en strålande lørdag 🙂