
Hei alle sammen!
Idag titter eg innom for ønske alle sammen ei riktig god veke♥ Dei som har fulgt meg nokre år veit at vi alltid har ein langtur til fjells på sommaren, og denne langturen starter idag. Vi skal gå hytte-til-hytte i Breheimen dei neste 7-8 dagane, og eg gleda meg skikkelig 🙂
Dette er stort sett den einaste veka i året eg tar meg 100% fri, og det skal eg gjere i år også. Av erfaring så veit eg at vi har lite/sjeldent dekning på desse turane, og det synes eg er heilt topp 🙂
Eg titter kanskje innom instagram @lindastuhaug eller facebook-sida mi iløpet av veka, med litt turbilder eller matinspirasjon – men det tar eg litt som det kjem♥

Bilde fra i fjor – før vi skulle til å gå fjoråters langtur i Skarvheimen!
I mellomtida så håper de lager mange gode oppskrifter og legger igjen nokre hyggelige ord medan eg er vekke – så har eg noko kjekt å svare på når eg er tilbake 🙂
Nyt sommarværet, nyt god mat, nyt en is eller tre – nyt livet. Det skal vertfall eg!