Linda Stuhaug

Bringebærskål med eit smil

Bringebærskål med eit smil
Smil – det er fredag!
Eg la ut denne skåla på Facebook sida mi tidligere i veka (den kan du forresten følge her), og eg fikk nokre spørsmål om kva det var og oppskrift. Tenkte eg kunne dele oppskrift med dere, denne skåla spiser eg som en lett frukost om eg ikkje er så sulten, mellommåltid i løpet av dagen eller berre som kos. Supergodt!
Det er en litt piffa oppskrift av bringebærsorbêt oppskrifta mi som eg har laga i mange varianter. Litt større porsjon og litt meir næring, nesten som en smoothie bowl. Derfor kaller eg den bringebærskål:
Bringebærskål, 1 porsjon 250 g frosne bringebær 150 g grek yoghurt (eller anna naturell yoghurt) 1/2 avokado melk til passelig konsistens søtning etter smak (sukrinmelis, stevia, honning eller lignande)
Ha alle ingrediensene i en blender eller bruk stavmikser til en jevn, klumpfri og fyldig smoothie. Server straks med den toppingen du ønsker, eg gjorde det heilt enkelt med skivede mandler og fibersirup gold.
TIPS! Bytt gresk yoghurt og melk med kokosmelk for en melkefri variant!
Så godt, så enkelt! Avokado gjer skåla ekstra næringsrik, mettande og gir en enda bedre konsistens, uten at man smaker den.
Velbekomme 🙂

Smil – det er fredag!

Eg la ut denne skåla på Facebook sida mi tidligere i veka (den kan du forresten følge her), og eg fikk nokre spørsmål om kva det var og oppskrift. Tenkte eg kunne dele oppskrift med dere, denne skåla spiser eg som en lett frukost om eg ikkje er så sulten, mellommåltid i løpet av dagen eller berre som kos. Supergodt!

Det er en litt piffa oppskrift av bringebærsorbêt oppskrifta mi som eg har laga i mange varianter. Litt større porsjon og litt meir næring, nesten som en smoothie bowl. Derfor kaller eg den bringebærskål:

Bringebærskål, 1 porsjon
250 g frosne bringebær
150 g grek yoghurt (eller anna naturell yoghurt)
1/2 avokado
melk til passelig konsistens
søtning etter smak (sukrinmelis, stevia, honning eller lignande)

Ha alle ingrediensene i en blender eller bruk stavmikser til en jevn, klumpfri og fyldig smoothie. Server straks med den toppingen du ønsker, eg gjorde det heilt enkelt med skivede mandler og fibersirup gold.

TIPS!
Bytt gresk yoghurt og melk med kokosmelk for en melkefri variant!

Så godt, så enkelt!
Avokado gjer skåla ekstra næringsrik, mettande og gir en enda bedre konsistens, uten at man smaker den.

Velbekomme 🙂

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg