Linda Stuhaug

8. oktober 2014

En sunn, mettande og næringsrik start på dagen

En sunn, mettande og næringsrik start på dagen
Er du eit frukostmenneske?
Før var det slik at eg spiste frukost med en gang eg stod opp. No er eg blitt flinkare til å lytte til kroppens signal og spiser rett og slett det første måltidet når eg er sulten. Noken dager våken eg sulten som en ulv og må ha mat med en gang, andre dager går det 1-3 timer etter eg har stått før maten er i magen. Det fungerer rett og slett for meg, så da gjer eg det slik 🙂 Fleire har spurt meg kva eg foretrekker å spise til dagens første måltid, og derfor tenkte eg å dele eit eksempel!
For min del er det viktig at frukosten er kraftig, næringsrik og mettande så eg holder meg gåande fram til lunsj. Det er 5 år sida eg kutta ut brødmat i kostholdet og dei svært sjeldne gangene eg spiser brødmat, er det supergrove, smakfulle og sunne alternativer som her –
Min store favoritt er den grove brødmiksen til funksjonellmat. Per i dag er dette det einaste brødet eg liker, og det er så utrulig godt! Ferdig resultat er lavkarbobrød uten gluten, melk og gjær. Miksen blandes med vatn, trenger ingen elting eller heving og holder seg saftig i mange dager.
Brødmiksen fåes i liten pakke her og stor pakke her (annonselenker). Anbefaler den store – den er billigere og man kan fint dele den opp i fleire omganger. Man må heller ikkje lage brød, eg pleier stort sett å lage dei som scones / tynne rundstykker.
Så, en typisk frukost for meg kan sjå nokolunde slik ut. Eggerøre, laks, grønnsaker og litt brød. Eg liker veldig godt å starte dagen med egg i forskjellige variasjoner og ikkje minst masse deilige og fargerike grønnsaker!
Sverger du til en ekstemt karbohydratrik frukost? Typisk halvgrovt brød med simpelt pålegg, havregrøt uten fett- eller proteinkilde, havregryn eller muslî med melk, ei skål med frukt, bær og litt kesam? Prøv å bytt den ut med en frukost med meir protein og fett, eller tilfør meir protein/fett til karbohydratene! Super metthetsfølelse, langvarig energi, stabilt blodsukker og meir næring.
Fleire innlegg med frukostinspirasjon vil komme!
Etter en god frukost i magen har man også masse energi til gode treningsøkter. Her om dagen viste høsten seg fra sin beste side etter en periode med regn, så da var det berre å komme seg ut og nyte været, naturen og godt selskap i strålande sol 🙂
Selfølgelig i freshe treningskleder fra x-life! (sponsede lenker) Shape Keyla tights her – tights som løfter, former og gir god passform. Performance run jacket her – lett, teknisk, vindtett med gode pusteegenskaper.
Det blir mørkere og kaldere både om dagene og kveldene framover, men vi får håpe den herlige høstsola blir litt til 🙂
God lille-lørdag alle sammen!

Er du eit frukostmenneske?

Før var det slik at eg spiste frukost med en gang eg stod opp. No er eg blitt flinkare til å lytte til kroppens signal og spiser rett og slett det første måltidet når eg er sulten. Noken dager våken eg sulten som en ulv og må ha mat med en gang, andre dager går det 1-3 timer etter eg har stått før maten er i magen. Det fungerer rett og slett for meg, så da gjer eg det slik 🙂 Fleire har spurt meg kva eg foretrekker å spise til dagens første måltid, og derfor tenkte eg å dele eit eksempel!

For min del er det viktig at frukosten er kraftig, næringsrik og mettande så eg holder meg gåande fram til lunsj. Det er 5 år sida eg kutta ut brødmat i kostholdet og dei svært sjeldne gangene eg spiser brødmat, er det supergrove, smakfulle og sunne alternativer som her –

Min store favoritt er den grove brødmiksen til funksjonellmat.
Per i dag er dette det einaste brødet eg liker, og det er så utrulig godt! Ferdig resultat er lavkarbobrød uten gluten, melk og gjær. Miksen blandes med vatn, trenger ingen elting eller heving og holder seg saftig i mange dager.

Brødmiksen fåes i liten pakke her og stor pakke her (annonselenker). Anbefaler den store – den er billigere og man kan fint dele den opp i fleire omganger. Man må heller ikkje lage brød, eg pleier stort sett å lage dei som scones / tynne rundstykker.

Så, en typisk frukost for meg kan sjå nokolunde slik ut.
Eggerøre, laks, grønnsaker og litt brød. Eg liker veldig godt å starte dagen med egg i forskjellige variasjoner og ikkje minst masse deilige og fargerike grønnsaker!

Sverger du til en ekstemt karbohydratrik frukost? Typisk halvgrovt brød med simpelt pålegg, havregrøt uten fett- eller proteinkilde, havregryn eller muslî med melk, ei skål med frukt, bær og litt kesam? Prøv å bytt den ut med en frukost med meir protein og fett, eller tilfør meir protein/fett til karbohydratene! Super metthetsfølelse, langvarig energi, stabilt blodsukker og meir næring.

Fleire innlegg med frukostinspirasjon vil komme!

Etter en god frukost i magen har man også masse energi til gode treningsøkter. Her om dagen viste høsten seg fra sin beste side etter en periode med regn, så da var det berre å komme seg ut og nyte været, naturen og godt selskap i strålande sol 🙂


Selfølgelig i freshe treningskleder fra x-life! (sponsede lenker)
Shape Keyla tights her – tights som løfter, former og gir god passform.
Performance run jacket her – lett, teknisk, vindtett med gode pusteegenskaper.

Det blir mørkere og kaldere både om dagene og kveldene framover, men vi får håpe den herlige høstsola blir litt til 🙂

God lille-lørdag alle sammen!

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg