Linda Stuhaug

5. oktober 2015

Frukostskål med varme bringebær

Frukostskål med varme bringebær
God mandag alle sammen! Klare for ei ny veke? Eg er tilbake i Oslo etter høstferie heime. Det forklarer eit par stille dager på bloggen, men no er eg sterkt tilbake og gleder meg til å dele fleire nye, spennande og smakfulle oppskrifter med dere 🙂
Vekas første passer nok best til frukost, men også lunsj og kveldsmat. Eg har masse norske bær i frysaren og det er ikkje alltid det frister å bruke det i blant anna smoothie, men heller lune dei og bruke som topping på yoghurt, cottage cheese, havregrøt, kjøleskapsgrøt, pannekaker og vafler. Varme, søte bær er så godt!
Frukostskål med varme bringebær, 1 porsjon 250 g gresk yoghurt, cottage cheese eller anna yoghurt 150-200 g frosne bringebær søtning etter smak nøtter eller heimelaga musli
Varm opp bringebærene i en skål i mikroen eller i en liten kjele, smak til med valgfri søtning. Topp over yoghurt, cottage cheese eller anna type yoghurt, før du avslutter med litt crunch fra nøtter eller musli. Nyt straks mens bringebærene er varme!
Like godt er det med andre typer bær som jordbær eller blåbær, eller en miks mellom fleire. Prøv deg fram og finn din favoritt!
Eg spiser varme bær daglig akkurat no, periodemennesket i meg har slått til. Veldig godt, det passer som tilbehør til så masse, i tillegg er det fullt med vitaminer og mineraler som kroppen jubler av!

God mandag alle sammen!

Klare for ei ny veke? Eg er tilbake i Oslo etter høstferie heime. Det forklarer eit par stille dager på bloggen, men no er eg sterkt tilbake og gleder meg til å dele fleire nye, spennande og smakfulle oppskrifter med dere 🙂

Vekas første passer nok best til frukost, men også lunsj og kveldsmat. Eg har masse norske bær i frysaren og det er ikkje alltid det frister å bruke det i blant anna smoothie, men heller lune dei og bruke som topping på yoghurt, cottage cheese, havregrøt, kjøleskapsgrøt, pannekaker og vafler. Varme, søte bær er så godt!


Frukostskål med varme bringebær, 1 porsjon
250 g gresk yoghurt, cottage cheese eller anna yoghurt
150-200 g frosne bringebær
søtning etter smak
nøtter eller heimelaga musli

Varm opp bringebærene i en skål i mikroen eller i en liten kjele, smak til med valgfri søtning. Topp over yoghurt, cottage cheese eller anna type yoghurt, før du avslutter med litt crunch fra nøtter eller musli. Nyt straks mens bringebærene er varme!


Like godt er det med andre typer bær som jordbær eller blåbær, eller en miks mellom fleire. Prøv deg fram og finn din favoritt!


Eg spiser varme bær daglig akkurat no, periodemennesket i meg har slått til.
Veldig godt, det passer som tilbehør til så masse, i tillegg er det fullt med vitaminer og mineraler som kroppen jubler av!

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg