Linda Stuhaug

27. september 2016

Grønnkålchips

Grønnkålchips
God tirsdag!
Har du prøvd å lage grønnkålchips før? Det tar ikkje meir enn 25 minutter og smaker så godt! Sunnere snacks skal man leite lenge etter, for grønnkål er en grønnsak som er full av antioksidanter, vitaminer (spesielt vitamin A og C), kalsium, folat og jern. I tillegg er den kalorifattig og har eit høgt innhold av kostfiber.
Grønnkålchips har eg delt oppskrift på før, men det er verdt å dele igjen. Grønnkål er jo en av sesongens norske grønnsaker, og desse må jo vi utnytte så lenge vi har mulighet!
Grønnkålchips 200 g grønnkål 1 liten ss olivenolje 2-3 ss finrevet parmesan eller næringsgjær* litt maldonsalt
Slik gjer du: Sett ovnen på 150 grader. Riv bladene av grønnkålstilken, skyll under kaldt vatn og tørk de godt. Ha bladene i en bolle, tilsett en slump olje, maldonsalt og parmesan/ næringsgjær. Gni godt inn så det ligger fordelt over bladene.
Fordel over en langpanne med bakepapir og steikt midt i ovnen i 15-20 minutter, til grønnkålbladene har fått en gyllen farge og begynner å bli sprø. Avkjøl.
Tips* – parmesan eller næringsgjær gjer grønnkålchipsen ekstra god, men du kan sløyfe dette og kun bruke maldonsalt. Andre krydder kan også brukes, for eksempel chili eller kvitløkskrydder.
Næringsgjær er forresten eit vegansk alternativ til parmesan, men det kan brukes til så masse meir. Har en ostelignande smak og er utrulig godt, passer perfekt til grønnkålchips, omeletter, panering, tilbehør med meir.
Her såg grønnkålchipsen nesten litt svidd ut – men den var ikkje det altså 🙂
Nyt grønnkålchips med den beste samvittighet!  Det er bedre enn det ser ut, så håper du vil prøve deg 🙂

God tirsdag!

Har du prøvd å lage grønnkålchips før? Det tar ikkje meir enn 25 minutter og smaker så godt! Sunnere snacks skal man leite lenge etter, for grønnkål er en grønnsak som er full av antioksidanter, vitaminer (spesielt vitamin A og C), kalsium, folat og jern. I tillegg er den kalorifattig og har eit høgt innhold av kostfiber.

Grønnkålchips har eg delt oppskrift på før, men det er verdt å dele igjen. Grønnkål er jo en av sesongens norske grønnsaker, og desse må jo vi utnytte så lenge vi har mulighet!


Grønnkålchips
200 g grønnkål
1 liten ss olivenolje
2-3 ss finrevet parmesan eller næringsgjær*
litt maldonsalt

Slik gjer du:
Sett ovnen på 150 grader. Riv bladene av grønnkålstilken, skyll under kaldt vatn og tørk de godt. Ha bladene i en bolle, tilsett en slump olje, maldonsalt og parmesan/ næringsgjær. Gni godt inn så det ligger fordelt over bladene.

Fordel over en langpanne med bakepapir og steikt midt i ovnen i 15-20 minutter, til grønnkålbladene har fått en gyllen farge og begynner å bli sprø. Avkjøl.


Tips*
– parmesan eller næringsgjær gjer grønnkålchipsen ekstra god, men du kan sløyfe dette og kun bruke maldonsalt. Andre krydder kan også brukes, for eksempel chili eller kvitløkskrydder.

Næringsgjær er forresten eit vegansk alternativ til parmesan, men det kan brukes til så masse meir. Har en ostelignande smak og er utrulig godt, passer perfekt til grønnkålchips, omeletter, panering, tilbehør med meir.


Her såg grønnkålchipsen nesten litt svidd ut – men den var ikkje det altså 🙂


Nyt grønnkålchips med den beste samvittighet! 
Det er bedre enn det ser ut, så håper du vil prøve deg 🙂

Annonse

2 Kommentarer

M

MarianneDøvikned

6. november 2022

Når du skriv «litt» maldonsalt, kor mykje bruker du då?

Linda Stuhaug

8. november 2022

Nok til at det fordeler seg litt utover grønnkålen. Har ikkje noke konkret mål :)

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg