Linda Stuhaug

23. oktober 2018

Heimelaga knekkebrød med havre og chiafrø

Heimelaga knekkebrød med havre og chiafrø
Hei godtfolk!
Stadig nye oppskrifter på knekkebrød blir laga. Som nevnt tidligare har eg alltid en boks med heimelaga knekkebrød i skapet. Eg synes det er så godt til frukost, lunsj eller kveldsmat med godt pålegg og noko ekstra grønt. Nam!
Når eg ser boksen begynner å bli tom er eg raskt i gang med å lage ny ladning, og lager då ofte en ny vri ut fra kva eg har i skapet. No i det siste har eg begynt å bruke meir og meir chiafrø i oppskriftene mine, og fant ut at eg skulle lage en oppskrift på heimelaga knekkebrød med havre og chiafrø. Det blei absolutt suksess!
Skikkelig sprø, næringsrike knekkebrød. Chiafrøa gir ikkje fra seg noko smak, men gir fra seg mykje næring. Eg merka også at knekkebrøda blei enda sprøare med chiafrø. Knasande godt 🙂
Heimelaga knekkebrød med havre og chiafrø, 2 brett* ♦ 200 g havregryn (ca. 4 dl) ♦ 100 g havremjøl (ca. 2 dl) ♦ 100 g sammalt speltmjøl (ca. 2 dl) ♦ 100 g valgfri nøtter/kjerner (ca. 1,2 dl) eg brukte hakka mandler og solsikkekjerner ♦ 4 ss chiafrø ♦ 1 ts salt ♦ 1 ss fibersirup gold eller honning (kan sløyfast) ♦ 6,5 dl vatn ♦ evt. flaksalt til topping
Slik gjer du: 1. Sett ovnen på 150 grader varmluft. Bland saman ingrediensene i en bolle og la røra svelle i minst 20 minutt.
2. Kle to langpanner med bakepapir, fordel røra på to og smør jamnt og tynt utover med en slikkepott (tips: skyll slikkepotten underveis i varmt vatn, då blir det enklere å smøre). Strø eventuelt over flaksalt og trykk lett ned i knekkebrøda.
3. Sett inn i ovnen, eit brett oppe og eit brett nede. Etter 10-15 minutter tar du bretta ut av ovnen og skjærer passelige størrelser med en pizzaskjærer.
4. Sett tilbake i ovnen på samme måte. La knekkebrøda no steike 20-30 minutter, eller til dei begynner å bli godt gylne. La bretta bytte plass underveis. Etter knekkebrøda er avkjølt brekker du dei opp og oppbevarer i en knekkebrødboks/kakeboks. Dei står seg i månedsvis.
Tips 1: for å sikre deg sprø knekkebrød: slå av ovnen, lat opp døra og slipp ut litt varme. La deretter knekkebrøda stå i ettervarmen i minst 1 time, gjerne natta over. Dette trikset skuffer aldri for å få sprø og supergode knekkebrød!
Tips 2: havremjøl kan du fint lage sjølv ved å kjøre havregryn i en blendar eller foodprosessor.
Tips 3, glutenfri knekkebrød: for glutenfri knekkebrød bruker du glutenfritt havremjøl, glutenfri havregryn og valgfri, glutenfri mjøltype framfor speltmjøl. Du kan uansett bytte speltmjøl med anna valgfri tørrvare (kveitemjøl, meir havremjøl, rugmjøl…)
Det begynner å bli ein del oppskrifter med chiafrø også her på bloggen. Generelt så bruker eg det mykje i proteinrikt havrebrød, proteinrike havrerundstykker, mikser det inn i smoothien, har det oppå smoothie, i havregrauten/kjøleskapsgrauten. Eg har også prøvd det i energikuler, vafler, pannekaker og eg har laga chiapudding/chiagraut. Det er jo så anvendelig og kan absolutt brukast til mykje meir. Det kan i grunn brukast til nesten alt!
Pleier du å bruke chiafrø? Kva pleier du å bruke det til? Del gjerne tips, oppskrifter eller erfaringer 😀

Hei godtfolk!

Stadig nye oppskrifter på knekkebrød blir laga. Som nevnt tidligare har eg alltid en boks med heimelaga knekkebrød i skapet. Eg synes det er så godt til frukost, lunsj eller kveldsmat med godt pålegg og noko ekstra grønt. Nam!

Når eg ser boksen begynner å bli tom er eg raskt i gang med å lage ny ladning, og lager då ofte en ny vri ut fra kva eg har i skapet. No i det siste har eg begynt å bruke meir og meir chiafrø i oppskriftene mine, og fant ut at eg skulle lage en oppskrift på heimelaga knekkebrød med havre og chiafrø. Det blei absolutt suksess!

Skikkelig sprø, næringsrike knekkebrød. Chiafrøa gir ikkje fra seg noko smak, men gir fra seg mykje næring. Eg merka også at knekkebrøda blei enda sprøare med chiafrø. Knasande godt 🙂

Heimelaga knekkebrød med havre og chiafrø, 2 brett*
♦ 200 g havregryn (ca. 4 dl)
♦ 100 g havremjøl (ca. 2 dl)
♦ 100 g sammalt speltmjøl (ca. 2 dl)
♦ 100 g valgfri nøtter/kjerner (ca. 1,2 dl) eg brukte hakka mandler og solsikkekjerner
♦ 4 ss chiafrø
♦ 1 ts salt
♦ 1 ss fibersirup gold eller honning (kan sløyfast)
♦ 6,5 dl vatn
♦ evt. flaksalt til topping

Slik gjer du:
1. Sett ovnen på 150 grader varmluft. Bland saman ingrediensene i en bolle og la røra svelle i minst 20 minutt.

2. Kle to langpanner med bakepapir, fordel røra på to og smør jamnt og tynt utover med en slikkepott (tips: skyll slikkepotten underveis i varmt vatn, då blir det enklere å smøre). Strø eventuelt over flaksalt og trykk lett ned i knekkebrøda.

3. Sett inn i ovnen, eit brett oppe og eit brett nede. Etter 10-15 minutter tar du bretta ut av ovnen og skjærer passelige størrelser med en pizzaskjærer.

4. Sett tilbake i ovnen på samme måte. La knekkebrøda no steike 20-30 minutter, eller til dei begynner å bli godt gylne. La bretta bytte plass underveis. Etter knekkebrøda er avkjølt brekker du dei opp og oppbevarer i en knekkebrødboks/kakeboks. Dei står seg i månedsvis.



Tips 1: for å sikre deg sprø knekkebrød: slå av ovnen, lat opp døra og slipp ut litt varme. La deretter knekkebrøda stå i ettervarmen i minst 1 time, gjerne natta over. Dette trikset skuffer aldri for å få sprø og supergode knekkebrød!

Tips 2: havremjøl kan du fint lage sjølv ved å kjøre havregryn i en blendar eller foodprosessor.

Tips 3, glutenfri knekkebrød: for glutenfri knekkebrød bruker du glutenfritt havremjøl, glutenfri havregryn og valgfri, glutenfri mjøltype framfor speltmjøl. Du kan uansett bytte speltmjøl med anna valgfri tørrvare (kveitemjøl, meir havremjøl, rugmjøl…)

Det begynner å bli ein del oppskrifter med chiafrø også her på bloggen. Generelt så bruker eg det mykje i proteinrikt havrebrød, proteinrike havrerundstykker, mikser det inn i smoothien, har det oppå smoothie, i havregrauten/kjøleskapsgrauten. Eg har også prøvd det i energikuler, vafler, pannekaker og eg har laga chiapudding/chiagraut. Det er jo så anvendelig og kan absolutt brukast til mykje meir. Det kan i grunn brukast til nesten alt!

Pleier du å bruke chiafrø? Kva pleier du å bruke det til? Del gjerne tips, oppskrifter eller erfaringer 😀

Annonse

10 Kommentarer

H

Hilde

28. november 2018

Hei! Kjempefin oppskrift. Lar nesten ikke kjæresten smake når jeg har bakt disse. Vil ha alle selv 🙂 Men mine må stå myyye lenger i ovnen hvis de skal bli sprø. Selv om jeg har varmluft. Jeg bruker chiafrø i smoothie og i kjøleskapsgrøt sammen med havregryn, yoghurt, melk og honning 🙂

Linda Stuhaug

3. desember 2018

Så hyggelig at du liker oppskrifta 😀 alltid eit godt tegn at man vil ha alle for seg sjølv <3 Høyres godt ut det, Hilde 🙂

M

Mona

29. oktober 2018

Hei, så herlig oppskrift! Jeg har ikke varmluftsovn, går det like greit med over/undervarme? Forandrer det steketiden eller varmen noe?

Linda Stuhaug

29. oktober 2018

Hei Mona! Det går fint å bruke over-undervarme, men då må du steike eit og eit brett i gangen, og sannsynligvis steike dei litt lengre (følg med!) 🙂 Håper dei smaker!

M

Mina

25. oktober 2018

Disse ser såå gode ut!! Jeg har alle ingrediensene utenom speltmelet.. Fungerer det å bruke vanlig hvetemel, eller eventuelt mer havremel?

Linda Stuhaug

25. oktober 2018

Ja. Det står under «tips og alternativ» 🙂

A

Anne Marie Friborg

24. oktober 2018

Hei. Har laga knekkebrød etter oppskrifta, brukte knuste linfrø og solsikkekjerner som frø. Mine blir seige. Kva gjer eg feil?

Linda Stuhaug

24. oktober 2018

Du brukte vell chiafrø også?

M

Marta

22. februar 2020

Hei! Bruker du store eller små havregryn ?

Linda Stuhaug

22. februar 2020

Hei! Som oftast små, men det går heilt fint å bruke store også 🙂

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg