Linda Stuhaug

16. november 2017

Kvit sjokoladefudge uten sukker

Kvit sjokoladefudge uten sukker
Heisann!
Mine forskjellige oppskrifter på heimelaga, sukkerfri fudge er blant mine og deres favoritter av sukkerfri alternativ til det søte. Det begynner å bli en del varianter i arkivet no, og det stopper ikkje enda! Idag har eg nemlig en ny variant: kvit sjokoladefudge.
Det er altså vaniljefudge med smak av kvit sjokolade – fast og deilig i konsistensen, søt og nydelig på smak. 4 ingredienser er det du trenger, og fudgen lager du på veldig kort tid 🙂 Det ser nok hakket meir avansert ut enn det er, for massen koker berre medan du gjer andre ting, før du rører inn sjokolade og setter det kjølig:
Kvit sjokoladefudge uten sukker, 12-15 store biter 2,5 dl vikingmelk eller fløyte 15 g smør 3 ss sukrin gold 40 g sukkerfri, kvit sjokolade*
Slik gjer du: Ha vikingmelk/fløyte, sukrin gold og smør i en stor bolle som tåler sterk varme. Sett i mikrøbølgeovnen på maks styrke i 4-5 minutt før du tar den ut og rører litt. Sett bollen tilbake i mikrobølgeovnen. No skal blandinga koke heilt til det blir en fyldig, karamellfarga masse, ca. 5-10 minutter. Følg med og rør ofte mot slutten av koketida. Konsistensen kan samanlignast med konsistens på yoghurt.
PS! Karamellen kan og koke i en kjele, men dette tar mykje lengre tid. Rør ofte og bruk medium varme.
Når karamellmassen er ferdig tilsetter du straks biter av kvit sjokolade. Rør godt og hell blandinga over i silikonform eller en matboks med bakepapir.
Fudgen er klar til å spises etter 1-2 timer i kjøleskap, når den er heilt avkjølt. Oppbevares kjølig til servering.
Tips og alternativer* Eg har brukt cavalier sin white rice crisp sjokolade. Den gir litt god crisp i fudgen også, men du kan sjølvsagt bruke andre typer kvit sjokolade du finner. Denne fra cavalier er søta med stevia og du finner den også som platesjokolade (80g) på dei fleste helsekostbutikker. Dette er mitt favorittmerke på sukkerfri sjokolader og eg kjøper ofte en del i ulike varianter når dei er på tilbud.
Fantastisk gode – og det beste er at dei holder seg maaange veker i kjøleskapet 🙂 Berre å lage opp mange og ta en bit til kaffekoppen når ein er litt søtsugen. Kan gjerne varierast med f.eks ulike typer nøtter i formene for enda meir smak og crunch.
Litt sunnare snacks for dei som vil eller dei som må 🙂 Desse passer også fint til som julesnacks i desember. Når vi likevell er inne på julesnacks så er en ein av dei kjipe (?) som venter til desember med oppskrifter på snacks og julekaker. Eg vil heller ha en skikkelig julemåned i desember enn å starte for tidlig, så det bli mange oppskrifter i neste måned♥
Eg har jo veldig mange juleoppskrifter i arkivet fra før – men har du spesielle tips eller ønsker til julesnacks/julekaker eg skal lage sukkerfri, så kom gjerne med dei 🙂

Heisann!

Mine forskjellige oppskrifter på heimelaga, sukkerfri fudge er blant mine og deres favoritter av sukkerfri alternativ til det søte. Det begynner å bli en del varianter i arkivet no, og det stopper ikkje enda! Idag har eg nemlig en ny variant: kvit sjokoladefudge.

Det er altså vaniljefudge med smak av kvit sjokolade – fast og deilig i konsistensen, søt og nydelig på smak. 4 ingredienser er det du trenger, og fudgen lager du på veldig kort tid 🙂 Det ser nok hakket meir avansert ut enn det er, for massen koker berre medan du gjer andre ting, før du rører inn sjokolade og setter det kjølig:

Kvit sjokoladefudge uten sukker, 12-15 store biter
2,5 dl vikingmelk eller fløyte
15 g smør
3 ss sukrin gold
40 g sukkerfri, kvit sjokolade*

Slik gjer du:
Ha vikingmelk/fløyte, sukrin gold og smør i en stor bolle som tåler sterk varme. Sett i mikrøbølgeovnen på maks styrke i 4-5 minutt før du tar den ut og rører litt. Sett bollen tilbake i mikrobølgeovnen. No skal blandinga koke heilt til det blir en fyldig, karamellfarga masse, ca. 5-10 minutter. Følg med og rør ofte mot slutten av koketida. Konsistensen kan samanlignast med konsistens på yoghurt.

PS! Karamellen kan og koke i en kjele, men dette tar mykje lengre tid. Rør ofte og bruk medium varme.

Når karamellmassen er ferdig tilsetter du straks biter av kvit sjokolade. Rør godt og hell blandinga over i silikonform eller en matboks med bakepapir.

Fudgen er klar til å spises etter 1-2 timer i kjøleskap, når den er heilt avkjølt. Oppbevares kjølig til servering.

Tips og alternativer*
Eg har brukt cavalier sin white rice crisp sjokolade. Den gir litt god crisp i fudgen også, men du kan sjølvsagt bruke andre typer kvit sjokolade du finner. Denne fra cavalier er søta med stevia og du finner den også som platesjokolade (80g) på dei fleste helsekostbutikker. Dette er mitt favorittmerke på sukkerfri sjokolader og eg kjøper ofte en del i ulike varianter når dei er på tilbud.

Fantastisk gode – og det beste er at dei holder seg maaange veker i kjøleskapet 🙂 Berre å lage opp mange og ta en bit til kaffekoppen når ein er litt søtsugen. Kan gjerne varierast med f.eks ulike typer nøtter i formene for enda meir smak og crunch.

Litt sunnare snacks for dei som vil eller dei som må 🙂 Desse passer også fint til som julesnacks i desember. Når vi likevell er inne på julesnacks så er en ein av dei kjipe (?) som venter til desember med oppskrifter på snacks og julekaker. Eg vil heller ha en skikkelig julemåned i desember enn å starte for tidlig, så det bli mange oppskrifter i neste måned♥

Eg har jo veldig mange juleoppskrifter i arkivet fra før – men har du spesielle tips eller ønsker til julesnacks/julekaker eg skal lage sukkerfri, så kom gjerne med dei 🙂

Annonse

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg