Linda Stuhaug

22. september 2014

Pannekaketårn med frukt&bær

Pannekaketårn med frukt&bær
God Mandag!
Ny veke, nye muligheter. Eg starter som vanlig med kjøttfri middagstips, og idag er det en søt variant an pannekaketårn eg ønsker å dele. Lager man pannekaker (noken vil vell føle man spiser søte lapper) med dei riktige ingrediensane blir det eit sunt, næringsrikt, grovt, proteinrikt, smakfullt alternativ til en søt middag! Pannekaker kan for all del spises til både frukt, lunsj og kveldsmat også – det er etter mi meining like godt uansett når på dagen det er.
Om du er ute etter eit salt alternativ kan du droppe søtning, kanel og kardemomme i pannekakerøra, og får nøytrale pannekaker. Pannekaketårnet kan da fylles med friske og fargerike grønnsaker, kremoster eller phildadelphia i forkjellige smaker, avokado eller guacamole, hummus, cottage cheese og litt grovkverna pepper til slutt. Bruk fantasien!
Pannekakene er sukkerfri og glutenfri, og kan lages melkefri på to måter –
Proteinrike og grove pannekaker ? 1 egg ? 2 ss mager kesam/gresk yoghurt ? 30 g lettkokte havregryn eller havremel ? 15 g valgfri tørrvare* ? 1 ts sukrin+, evt. anna søting ? Eit dryss kanel og kardemomme ? Vatn/melk til passe konsistens
*som eit melkefritt alternativ til kesam kan man bruke soyayoghurt. Du kan også bruke søtpotetmos og få søtpotetpannekaker. Valgfri tørrvare kan vere kva som helst – meir havre, vaniljeporteinpulver, kakemiks, kokosmel, speltmel… PS! bruk 1/2 ts bakepulver i røra for enda meir "fluffy" pannekaker.
Framgangsmetode Miks sammen ingrediensene og juster med vatn til passe konsistens. Jo meir vatn, jo tynnere og fleire pannekaker. Jo mindre vatn, jo fyldigere og færre pannekaker. Eg pleier å justere mengden så eg får 4 fyldige pannekaker. La gjerne røra svelle litt før du steiker på middels varme.
Pannekakene må absolutt ikkje stables i eit tårn, men det er litt ekstra stas! Mellom lagene brukte eg cottage cheese og sukkerfritt jordbær og aprikossyltetøy, før eg toppa med frisk frukt og bær ? Fyll med akkurat det du måtte ønske, det er mange alternativer.
Litt ekstra stas er det nok med pannekaketårn til middag om man har små i hus! Lag eit eller fleire små pannekaketårn som mini kan kose seg med 🙂
Lager du til deg sjølv til middag idag, lag dobbel røre når du først er i gang. Ta med i lunsjboksen imorra med pålegget i en boks for seg sjølv, og nyt eit luksusmåltid med masse god næring som gir verdifull energi til resten av arbeidsdagen!
Ha en strålande Mandag og god start på den nye veka, godtfolk 🙂

God Mandag!

Ny veke, nye muligheter. Eg starter som vanlig med kjøttfri middagstips, og idag er det en søt variant an pannekaketårn eg ønsker å dele. Lager man pannekaker (noken vil vell føle man spiser søte lapper) med dei riktige ingrediensane blir det eit sunt, næringsrikt, grovt, proteinrikt, smakfullt alternativ til en søt middag! Pannekaker kan for all del spises til både frukt, lunsj og kveldsmat også – det er etter mi meining like godt uansett når på dagen det er.

Om du er ute etter eit salt alternativ kan du droppe søtning, kanel og kardemomme i pannekakerøra, og får nøytrale pannekaker. Pannekaketårnet kan da fylles med friske og fargerike grønnsaker, kremoster eller phildadelphia i forkjellige smaker, avokado eller guacamole, hummus, cottage cheese og litt grovkverna pepper til slutt. Bruk fantasien!

Pannekakene er sukkerfri og glutenfri, og kan lages melkefri på to måter –



Proteinrike og grove pannekaker
? 1 egg
? 2 ss mager kesam/gresk yoghurt
? 30 g lettkokte havregryn eller havremel
? 15 g valgfri tørrvare*
? 1 ts sukrin+, evt. anna søting
? Eit dryss kanel og kardemomme
? Vatn/melk til passe konsistens

*som eit melkefritt alternativ til kesam kan man bruke soyayoghurt. Du kan også bruke søtpotetmos og få søtpotetpannekaker. Valgfri tørrvare kan vere kva som helst – meir havre, vaniljeporteinpulver, kakemiks, kokosmel, speltmel… PS! bruk 1/2 ts bakepulver i røra for enda meir "fluffy" pannekaker.

Framgangsmetode
Miks sammen ingrediensene og juster med vatn til passe konsistens. Jo meir vatn, jo tynnere og fleire pannekaker. Jo mindre vatn, jo fyldigere og færre pannekaker. Eg pleier å justere mengden så eg får 4 fyldige pannekaker. La gjerne røra svelle litt før du steiker på middels varme.

Pannekakene må absolutt ikkje stables i eit tårn, men det er litt ekstra stas!
Mellom lagene brukte eg cottage cheese og sukkerfritt jordbær og aprikossyltetøy, før eg toppa med frisk frukt og bær ? Fyll med akkurat det du måtte ønske, det er mange alternativer.

Litt ekstra stas er det nok med pannekaketårn til middag om man har små i hus! Lag eit eller fleire små pannekaketårn som mini kan kose seg med 🙂

Lager du til deg sjølv til middag idag, lag dobbel røre når du først er i gang. Ta med i lunsjboksen imorra med pålegget i en boks for seg sjølv, og nyt eit luksusmåltid med masse god næring som gir verdifull energi til resten av arbeidsdagen!

Ha en strålande Mandag og god start på den nye veka, godtfolk 🙂


SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg