
Hei folkens! Altså idag har eg en ny og skikkelig god oppskrift å dele med dåkke: crunchy energibarer med pistasj og havregryn aka crunchy pistasjebarer. Altså, desse blei så vanvittig gode! Er du glad i pistasj vil du elske denne oppskrifta her😍 For å lage desse så trenger du pistasjesmør. Mi oppskrift på pistasjesmør finner du her♥︎ Du kan absolutt lage energibarane med anna type nøttesmør og, for eksempel mandelsmør eller peanøttsmør,men då får du naturligvis ikkje den gode pistasjesmaken!