Kjøleskapsgraut med smak av snickers

God mandag! Dei to siste vekene har eg fått litt sansen for kjøleskapsgraut til frukost igjen, og har smoothien min har fått seg en real utfordrer. Dei som har fulgt meg ei stund hugser kanskje at eg hadde kjøleskapsgraut som fast kvardagsfrukost i over 1 år før eg begynte med smoothie for snart 2 år sida. Det er jo så lettvint, mettande og godt! Så, dei to siste vekene har det blitt ca annakvar dag med smoothie og kjøleskapsgraut. Eg bruker stort sett min favorittoppskrift på kjøleskapsgraut, men eg har og laga litt andre varianter, blant anna denne med smak av sjokolade & peanøttsmør, aka snickers. Næringsrik, veldig god og holder magen mett lenge. Nam! Bruk 2 minutt på å røre sammen ingrediensane kvelden før, så står frukosten klar i kjøleskapet når du står opp🤩