Linda Stuhaug

10. juni 2014

Sunn og digg lunsj med omelettwraps!

Sunn og digg lunsj med omelettwraps!
God dag, godtfolk!
Håper dere har hatt en fin pinsehelg, det har vertfall eg! Eg rekner med eg ikkje er den einaste med Mandagsfølelse i kroppen idag? Men det gjer da ingenting – vi er ett steg nærmare helg, og plutselig er det nok Fredag igjen 🙂
Men før det er Fredag har vi noken dager framfor oss med jobb eller skulle som krever tillaging av matpakke. Å lage med seg en sunn, næringsrik og mettande lunsj er viktig for konsentrasjon og humør, i tillegg er det billigere enn å skulle kjøpe seg «noke i farten» kvar einaste dag. I innlegget mitt med «12 sunne, enkle tips til lunsj & matpakker» kom eg fram med ideen omelettwraps, men eg kjem også med dette geniale lunsjtipset i ett eget innlegg! Eg er utrulig hekta om dagen, og har med meg omelettwraps i matboksen fleire ganger for veka, i ulike varianter –
En matboks fullpakka med god næring som kropp og hode blir så fornøgd med!
Omelettwraps Juster mengdene etter deg og dine behov! 1. Lag omelett av 2 egg, en liten skvett vatn/melk og masse krydder. Steik som en tynn pannekake. 2. La omeletten avkjøle seg før du fyller med det pålegget og tilbehøret du ønsker. Denne gangen, som bildene viser, brukte eg ruccola, røykelaks, avokado, rødløk. 3. Start med å rulle fra sida du har fylt, så den siste delen holder wrapsen sammen. Pakk gjerne inn i aluminiumsfolie og ta med i lunsjboksen sammen med litt friske grønnsaker.
En lunsj som fint kan lages kvelden i forveien, og stå i kjøleskapet natta over. Da slipper du å tenke på å lage lunsj en stressande morgen, berre å ta med deg matboksen!
Andre forslag til pålegg og tilbehør kan vere: – Spekeskinke/serranoskinke, ruccola og tomat (en av mine favoritter i tillegg til dagens!) – Ost & skinke – en kalssikeer! – Guacamole og salt skinke, sammen med grønnsaker. – Pesto og anna tilbehør som kjøtt & grønt. – Restemiddag – som f.eks kokte poteter, tacokjøttdeig, laks, kylling… – Sjømat – reker, salmalaks, scampi, crapsticks…
Bruk fantastien, det du liker og har tilgjengelig! Resultatet blir bra uansett 🙂 Eg har sett fleire surre speltlompe/ heimelaga lomper rundt omelettwrapsen, det er jo ett godt alternativ for å få inn litt karbohydrater i måltidet.
Omelettwraps passer naturligvis like godt til frukost, middag eller kveldsmat også. Kva med å lage dobbel porsjon og ha til fleire måltider?
Håper fleire er inspirert og prøver omelettwraps som ett sunt, godt, smakfullt, mektig, mettande og nærignsrikt måltid!

God dag, godtfolk!

Håper dere har hatt en fin pinsehelg, det har vertfall eg! Eg rekner med eg ikkje er den einaste med Mandagsfølelse i kroppen idag? Men det gjer da ingenting – vi er ett steg nærmare helg, og plutselig er det nok Fredag igjen 🙂

Men før det er Fredag har vi noken dager framfor oss med jobb eller skulle som krever tillaging av matpakke. Å lage med seg en sunn, næringsrik og mettande lunsj er viktig for konsentrasjon og humør, i tillegg er det billigere enn å skulle kjøpe seg «noke i farten» kvar einaste dag. I innlegget mitt med « 12 sunne, enkle tips til lunsj & matpakker» kom eg fram med ideen omelettwraps, men eg kjem også med dette geniale lunsjtipset i ett eget innlegg! Eg er utrulig hekta om dagen, og har med meg omelettwraps i matboksen fleire ganger for veka, i ulike varianter –

En matboks fullpakka med god næring som kropp og hode blir så fornøgd med!

Omelettwraps
Juster mengdene etter deg og dine behov!

1. Lag omelett av 2 egg, en liten skvett vatn/melk og masse krydder. Steik som en tynn pannekake.
2. La omeletten avkjøle seg før du fyller med det pålegget og tilbehøret du ønsker. Denne gangen, som bildene viser, brukte eg ruccola, røykelaks, avokado, rødløk.
3. Start med å rulle fra sida du har fylt, så den siste delen holder wrapsen sammen. Pakk gjerne inn i aluminiumsfolie og ta med i lunsjboksen sammen med litt friske grønnsaker.

En lunsj som fint kan lages kvelden i forveien, og stå i kjøleskapet natta over. Da slipper du å tenke på å lage lunsj en stressande morgen, berre å ta med deg matboksen!

Andre forslag til pålegg og tilbehør kan vere:
– Spekeskinke/serranoskinke, ruccola og tomat (en av mine favoritter i tillegg til dagens!)
– Ost & skinke – en kalssikeer!
– Guacamole og salt skinke, sammen med grønnsaker.
– Pesto og anna tilbehør som kjøtt & grønt.
– Restemiddag – som f.eks kokte poteter, tacokjøttdeig, laks, kylling…
– Sjømat – reker, salmalaks, scampi, crapsticks…

Bruk fantastien, det du liker og har tilgjengelig! Resultatet blir bra uansett 🙂 Eg har sett fleire surre speltlompe/ heimelaga lomper rundt omelettwrapsen, det er jo ett godt alternativ for å få inn litt karbohydrater i måltidet.

Omelettwraps passer naturligvis like godt til frukost, middag eller kveldsmat også.
Kva med å lage dobbel porsjon og ha til fleire måltider?

Håper fleire er inspirert og prøver omelettwraps som ett sunt, godt, smakfullt, mektig, mettande og nærignsrikt måltid!

Annonse

4 Kommentarer

O

Oda

24. mars 2019

Blir avokadoen brun om eg lagar dette kvelden før og tek med som niste?

Linda Stuhaug

24. mars 2019

Nei 🙂

M

Mona

1. februar 2021

Hei Linda Hva gjør du med den ekstra eggeplommen? Vet du ikke kaster mat. Hilsen Mona

Linda Stuhaug

2. februar 2021

Til kvardags bruker eg det til andre omelettoppskrifer, tilsetter det i den grove pannekake- eller vaffelrøra, i smoothie etc 🙂 Kan og bruke det til vaniljekrem eller vaniljesaus for eksempel 😀

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg