Linda Stuhaug

29. august 2014

Tips til sunn helgekos: vaniljefudge & peanøtt-sjokofudge

Tips til sunn helgekos: vaniljefudge & peanøtt-sjokofudge
Endelig er det helg igjen, og hakket bedre blir det når sola stråler fra blå himmel! Eg har jobbehelg og blir værane inne store deler av helga, men finværet skal utnyttast så fort eg er ferdig om dagane 🙂
Sida det er Fredag må eg tipse dere om en oppskrift tilbake i arkivet, nemlig sunne vaniljefudge! Dette er ei av dei bedre oppskriftene eg har posta, og den blei superpopulær på kort tid da eg la den ut først i Februar. Den er å finne i arkivet, men eg velger å skrive den brukte oppskrifta i dagens innlegg også, men for å få informasjon angåande ingrediensbytte og varianter kan dere lese innlegget "Sunne vaniljefudge med variasjon".
Vaniljefudge som er naturlig sukkerfri, glutenfri, kan lages melkefri –
Sunne vaniljefudge (Sjå ingrediensbytting i innlegget over, i forhold til intoleranser og det man har) ? 2 dl vikingmelk ?20 g (2ss) sukrin, evt. meir sukringold ?20 g (2ss) sukringold ?15 g yaconsirup ?12 g smør eller cocosa ?Eit dryss ekte vaniljepulver
Bland sammen alle ingrediensene i en STOR bolle, og sett i mikroen på full guffe. Etter 5 minutt tar du bollen ut og rører litt. Sett den deretter inn igjen til du får en tjukk, karamell-farga masse. Dette kan ta litt tid, eg trur min stod i tilsammen 12 minutter (sjekk underveis!). Du kan også koke massen i en kjele eller teflonpanne. Sistnevnte har eg hørt fra lesere tar 10-15 minutter. Bruk en spiseskei til å fordele massen i silikonformer, eller hell over en liten, firkanta form med bakepapir – som du kan skjære i ruter når den er avkjølt. Sett i fryseren til fudgen er stivna, og oppbevar enten i frys eller kjøleskap til den skal spises.
For å få peanøtt-sjokoladefudge: Tilsett 15-20 g sukkerfri, mørk sjokolade i den kokande massen når den er ferdig i mikro / panne. Sjokoladen smelter inn i blandinga, og du får sjokoladefugde som smelter bort i munnen! Peanøttene fordeler du i silikonformene før du heller massen i.
Ut fra grunnoppskrifta på vaniljefudge har eg laga både sjokoladefudge, peanøttfudge, maldonsalte vaniljefudge (virkelig godt! Det må dere prøve), lakrisfudge og flytende karamellfylte sjokolader, som en SMIL sjokolade. Variantene kan dere lese meir om HER.
Fyldige og mektige fudge passer utrulig godt å servere med noke friskt som vannmelon. Dette er snacks som nesten er for gode til å vere en sunnere variant, for det er virkelig så godt som vare fra candyking – nesten litt skummelt! Håper det frister, og at enda fleire prøver seg på oppskrifta eller varianter av den 🙂
God Fredag alle sammen ?

Endelig er det helg igjen, og hakket bedre blir det når sola stråler fra blå himmel!
Eg har jobbehelg og blir værane inne store deler av helga, men finværet skal utnyttast så fort eg er ferdig om dagane 🙂

Sida det er Fredag må eg tipse dere om en oppskrift tilbake i arkivet, nemlig sunne vaniljefudge! Dette er ei av dei bedre oppskriftene eg har posta, og den blei superpopulær på kort tid da eg la den ut først i Februar. Den er å finne i arkivet, men eg velger å skrive den brukte oppskrifta i dagens innlegg også, men for å få informasjon angåande ingrediensbytte og varianter kan dere lese innlegget "Sunne vaniljefudge med variasjon".

Vaniljefudge som er naturlig sukkerfri, glutenfri, kan lages melkefri –

Sunne vaniljefudge
(Sjå ingrediensbytting i innlegget over, i forhold til intoleranser og det man har)
? 2 dl vikingmelk
?20 g (2ss) sukrin, evt. meir sukringold
?20 g (2ss) sukringold
?15 g yaconsirup
?12 g smør eller cocosa
?Eit dryss ekte vaniljepulver

Bland sammen alle ingrediensene i en STOR bolle, og sett i mikroen på full guffe. Etter 5 minutt tar du bollen ut og rører litt. Sett den deretter inn igjen til du får en tjukk, karamell-farga masse. Dette kan ta litt tid, eg trur min stod i tilsammen 12 minutter (sjekk underveis!). Du kan også koke massen i en kjele eller teflonpanne. Sistnevnte har eg hørt fra lesere tar 10-15 minutter. Bruk en spiseskei til å fordele massen i silikonformer, eller hell over en liten, firkanta form med bakepapir – som du kan skjære i ruter når den er avkjølt. Sett i fryseren til fudgen er stivna, og oppbevar enten i frys eller kjøleskap til den skal spises.

For å få peanøtt-sjokoladefudge:
Tilsett 15-20 g sukkerfri, mørk sjokolade i den kokande massen når den er ferdig i mikro / panne. Sjokoladen smelter inn i blandinga, og du får sjokoladefugde som smelter bort i munnen! Peanøttene fordeler du i silikonformene før du heller massen i.

Ut fra grunnoppskrifta på vaniljefudge har eg laga både sjokoladefudge, peanøttfudge, maldonsalte vaniljefudge (virkelig godt! Det må dere prøve), lakrisfudge og flytende karamellfylte sjokolader, som en SMIL sjokolade. Variantene kan dere lese meir om HER.

Fyldige og mektige fudge passer utrulig godt å servere med noke friskt som vannmelon.
Dette er snacks som nesten er for gode til å vere en sunnere variant, for det er virkelig så godt som vare fra candyking – nesten litt skummelt! Håper det frister, og at enda fleire prøver seg på oppskrifta eller varianter av den 🙂

God Fredag alle sammen ?


Annonse

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg