
Hei hopp alle kjekke lesere!
I helga fekk eg en hyggelig mail der det stod at eg er valgt ut som en av semifinalistane i VIXEN Blog Awards 2014! Det kom inn til sammen over 20.000 nominsjoner, og det er en jury som har funne fram til semifinalistane i dei ulike kategoriane.
Eg er semifinalist i kategorien Årets Matblogg, og da er det opp til dere lesere å stemme fram til 31.desember.

Eg blir selfølgelig kjempeglad for kvar og ein stemme eg får, og visst dere ønsker å stemme på meg kan dere gjere det her eller trykke på bildet under! Om eg har forstått riktig kan man stemme en gang kvar 12.time, så her er det opp til dere kor mange stemmer dere vil gi i løpet av desse vekene 🙂

Til slutt må eg sei tusen takk for nominasjonen kjære lesere, det gleder virkelig mitt matglade hjerte ?