Linda Stuhaug

6. februar 2014

Chocolate overnight oats

Chocolate overnight oats
Overnight oats er genialt som frukost! Det tar ett par minutt kvelden før å mikse sammen ingrediensene, så har du ferdig frukost i kjøleskapet om morgonen 🙂 Det er berre å helle i ei skål / matboks om du er på farten, ta på noke frisk topping og nyte. Tidsbesparande, sunt, godt, mettande, enkelt og kan lages i utallige varianter etter smak&behag!
Dei som fulgte meg i Florida i høst fikk med seg mange innlegg om denne fantastiske måten å spise havregrøt på, med daglige bilder i vinduskarmen. Det er altså kald havregrøt som lager seg sjølv over natta i kjøleskapet, den skal ikkje varmes. I Florida var dette standard frukost, og eg prøvde meg på nye varianter daglig. Eg såg gjennom bilder på dataen for ett par dager siden, og la merke til sjokoladevarianten som ikkje er komt på bloggen enda! Korleis er det mulig? Den fortjener ett eget innlegg, i tillegg til noken tilbakeblikk på tidligere overnight oats –
Grunnoppskrift på overnight oats 1,5 dl havregryn, eg bruker store 1 dl gresk yoghurt, mager kesam eller anna yoghurt 1 dl melk Søtning etter smak – stevia, sukrin+, sukrinmelis etc Evt. kanel
Bland sammen ingrediensene, juster evt. mengdene etter kor masse du vil ha med meir eller mindre. Dette er grunnoppskrifta, så tilsetter du det du måtte ønske for å få den varianten du vil ha. Smak til, la grøten stå over natta i kjøleskapet, neste morgen har den fått grøtkonsistens. Ha over valgfri topping, og nyt 🙂
Chocolate overnight oats Som ekstra tilsetning brukte eg masse kanel, 1 ss kakaopulver, steviadråper sjokolade og litt sjokoladeproteinpulver. Dei to sistnevnte er ikkje nødvendig om du ikkje har det. Smak til om du vil ha den søtere eller sterkere på sjokoladesmak. TIPS: tilsett sterk litt kaffe i tillegg, og få mocca overnight oats!
Min favoritttopping er definitivt frisk frukt og bær, og gjerne litt crunchy nøtter ? Her hadde det passa med ei ts peanøttsmør / PB2 peanøttsaus – det skal eg huske til neste gang eg lager denne varianten!
Her er nokre fleire varianter av overnight oats med linker! Finn og lag din favoritt 🙂
Coconut overnight oats
Laga med kokosmelk, toppa med frukt, bær, kanel og 1/2 Questbar.
Peanutbutter overnight oats
Tilsatt PB2 peanøttpulver, toppa med banan, bringebær og kalorifri sjokoladesaus.
Rasberry overnight oats
Tilsatt frosne bringebær, toppa med kiwi, blåbær, valnøtter.
Blueberry overnight oats
Tilsatt frosne blåbær, toppa med valnøtter, kanel og jordbær.
Her finner du tips til mange ulike versjoner av overnight oats
Eg er definitivt ett periodemenneske, og denne perioden var overnight oats høgt på lista. Det har gått i glømmeboksen, men no kommer eg til å lage dette til frukost meir framover, ettersom kvardagen er blitt meir hektisk med ny jobb osv – eg har noken spennande prosjekt på gang om dagen – så tenkte tipset også trengte eg oppfrisking på bloggen siden leserantallet er minst tredobla siden i Florida- oppholdet 🙂
Har du prøvd overnight oats før? Kom gjerne med tips om variasjoner!

Overnight oats er genialt som frukost!
Det tar ett par minutt kvelden før å mikse sammen ingrediensene, så har du ferdig frukost i kjøleskapet om morgonen 🙂 Det er berre å helle i ei skål / matboks om du er på farten, ta på noke frisk topping og nyte. Tidsbesparande, sunt, godt, mettande, enkelt og kan lages i utallige varianter etter smak&behag!

Dei som fulgte meg i Florida i høst fikk med seg mange innlegg om denne fantastiske måten å spise havregrøt på, med daglige bilder i vinduskarmen. Det er altså kald havregrøt som lager seg sjølv over natta i kjøleskapet, den skal ikkje varmes. I Florida var dette standard frukost, og eg prøvde meg på nye varianter daglig. Eg såg gjennom bilder på dataen for ett par dager siden, og la merke til sjokoladevarianten som ikkje er komt på bloggen enda! Korleis er det mulig? Den fortjener ett eget innlegg, i tillegg til noken tilbakeblikk på tidligere overnight oats –

Grunnoppskrift på overnight oats
1,5 dl havregryn, eg bruker store
1 dl gresk yoghurt, mager kesam eller anna yoghurt
1 dl melk
Søtning etter smak –
stevia, sukrin+, sukrinmelis etc
Evt. kanel

Bland sammen ingrediensene, juster evt. mengdene etter kor masse du vil ha med meir eller mindre. Dette er grunnoppskrifta, så tilsetter du det du måtte ønske for å få den varianten du vil ha. Smak til, la grøten stå over natta i kjøleskapet, neste morgen har den fått grøtkonsistens. Ha over valgfri topping, og nyt 🙂

Chocolate overnight oats
Som ekstra tilsetning brukte eg masse kanel, 1 ss kakaopulver, steviadråper sjokolade og litt sjokoladeproteinpulver. Dei to sistnevnte er ikkje nødvendig om du ikkje har det. Smak til om du vil ha den søtere eller sterkere på sjokoladesmak. TIPS: tilsett sterk litt kaffe i tillegg, og få mocca overnight oats!

Min favoritttopping er definitivt frisk frukt og bær, og gjerne litt crunchy nøtter ? Her hadde det passa med ei ts peanøttsmør / PB2 peanøttsaus – det skal eg huske til neste gang eg lager denne varianten!

Her er nokre fleire varianter av overnight oats med linker! Finn og lag din favoritt 🙂

Coconut overnight oats


Laga med kokosmelk, toppa med frukt, bær, kanel og 1/2 Questbar.

Peanutbutter overnight oats


Tilsatt PB2 peanøttpulver, toppa med banan, bringebær og kalorifri sjokoladesaus.

Rasberry overnight oats


Tilsatt frosne bringebær, toppa med kiwi, blåbær, valnøtter.

Blueberry overnight oats


Tilsatt frosne blåbær, toppa med valnøtter, kanel og jordbær.

Her finner du tips til mange ulike versjoner av overnight oats

Eg er definitivt ett periodemenneske, og denne perioden var overnight oats høgt på lista. Det har gått i glømmeboksen, men no kommer eg til å lage dette til frukost meir framover, ettersom kvardagen er blitt meir hektisk med ny jobb osv – eg har noken spennande prosjekt på gang om dagen – så tenkte tipset også trengte eg oppfrisking på bloggen siden leserantallet er minst tredobla siden i Florida- oppholdet 🙂

Har du prøvd overnight oats før?
Kom gjerne med tips om variasjoner!

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg