Linda Stuhaug

Helsebombe i eit glas!

Helsebombe i eit glas!
Har du ikkje prøvd juicing enda? Da anbefaler eg det på det sterkaste! i DETTE innlegget kan du lese meir om nettopp juicing og kvifor det er så bra for deg og kroppen din. Friskpressa frukt- og grønnsaksjuice er en flytande helsebombe full av vitaminer, mineraler, antioksidanter og enzymer. Med eit slikt glass innabords er man ett steg nærmare 5 om dagen, som kan vere vanskelig for mange.
For å ikkje berre snakke om helsefordeler, så er også friskpressa juice utrulig godt. Eg bruker alltid ferske råvarer og kombinerer smaker eg trur passer godt sammen. Det gjelder å komme seg litt ut av komfortsonen og prøve ut litt nytt også – det har eg gjort, og eg har drukke mange glass med overraskande gode smaker.
Det er ikkje alltid store forskjellen som skal til for at juicen får en heilt ny smak og farge. Her er ett eksempel på det! Begge desse juicene har 4 ingrdienser – 3 av dei er samme. Forskjellen er spinat i eine, og sitron i andre, og en heilt ny smaksopplevelse –
"Grønn-oransje" 1/3 agurk ~ 1 appelsin ~ 1 neve spinat ~ 2 middels gulerøtter. Ikkje la deg skremme av grønnfargen! Rik og smakfull, nok til ett stort glass.
Husk isbiter i juicen så den blir kald og god 🙂
"Frisk og syrlig" 1 appelsin ~ 1/3 agurk ~ 2 middels gulerøtter ~ 1/2 sitron (fjern skall). Syrlig, frisk og veldig god. Nok til ett stort glass.
No er eg klar for enda meir juicing med nye smaker! Har du en spesiell ingrediens du anbefaler? Skrik ut i kommentarfeltet!

Har du ikkje prøvd juicing enda?
Da anbefaler eg det på det sterkaste! i DETTE innlegget kan du lese meir om nettopp juicing og kvifor det er så bra for deg og kroppen din. Friskpressa frukt- og grønnsaksjuice er en flytande helsebombe full av vitaminer, mineraler, antioksidanter og enzymer. Med eit slikt glass innabords er man ett steg nærmare 5 om dagen, som kan vere vanskelig for mange.

For å ikkje berre snakke om helsefordeler, så er også friskpressa juice utrulig godt. Eg bruker alltid ferske råvarer og kombinerer smaker eg trur passer godt sammen. Det gjelder å komme seg litt ut av komfortsonen og prøve ut litt nytt også – det har eg gjort, og eg har drukke mange glass med overraskande gode smaker.

Det er ikkje alltid store forskjellen som skal til for at juicen får en heilt ny smak og farge. Her er ett eksempel på det! Begge desse juicene har 4 ingrdienser – 3 av dei er samme. Forskjellen er spinat i eine, og sitron i andre, og en heilt ny smaksopplevelse –

"Grønn-oransje"
1/3 agurk ~ 1 appelsin ~ 1 neve spinat ~ 2 middels gulerøtter.
Ikkje la deg skremme av grønnfargen! Rik og smakfull, nok til ett stort glass.


Husk isbiter i juicen så den blir kald og god 🙂

"Frisk og syrlig"
1 appelsin ~ 1/3 agurk ~ 2 middels gulerøtter ~ 1/2 sitron (fjern skall).
Syrlig, frisk og veldig god. Nok til ett stort glass.


No er eg klar for enda meir juicing med nye smaker! Har du en spesiell ingrediens du anbefaler? Skrik ut i kommentarfeltet!

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg