Linda Stuhaug

22. desember 2014

Maldonsalte vaniljefudge uten sukker

Maldonsalte vaniljefudge uten sukker
Hei hopp ?
Skal eg velge ut topp fem av sunt søtt så er definitivt vaniljefudge en av dei. Eg har laga dei i snart eit år, laga nye varianter og vidareutvikla oppskrifta. En av dei første variantane eg lagde var maldonsalte vaniljefudge som eg synes er hakket bedre enn vanlig vaniljefudge. Kombinasjonen mellom det salte og søte er så fantastisk god!
Oppskifta er så utrulig enkel og den lager så og sei seg sjølv i mikroen. Dette kan alle få til!
Uten sukker, gluten og evt. laktose –
Oppskirft – 12 store 2 dl vikingmelk, evt. (laktosefri) fløyte 40 g sukrin gold 1/2 vaniljestang, kan sløyfes 10 g ekte smør eller cocosa 15 g yaconsirup, evt. anna sirup eller honning Maldonsalt
? Bland sammen alle ingrediensene i en stor bolle som tåler sterk varme. Sett i mikroen i 5 minutter før du tar den ut og rører litt.
? Sett bollen tilbake i mikroen, no skal den stå heilt til du får en tjukk, karamellfarga masse. Kor lang tid det tar varierer veldig, følg godt med mot slutten da riktig konsistens er alfa omega.
? Fordel maldonsalt i formbare silikonformer etter eget ønske før du heller over karamellmassen. Sett i fryseren over natta.
? Vaniljefudgen kan fint oppbevares i frys, da står den seg i vekesvis. La stå litt i romtemperatur før servering, ellers kan du servere den rett fra kjøleskap.
Du kan også koke massen i en kjele eller helst teflonpanne. Førstnevnte tar lengre tid.
Kor mange fudge du får vil selfølgelig variere etter kva silikonformer du bruker. Eg hadde en firkanta form og skar opp i 12 store fudge.
Får du 12 stykker , som da er ganske store, inneholder en fudge ca. 32 kalorier, nesten for godt til å vere sant. Candyking vaniljefudge er en av mine favoritter i smågodthylla, og 1 stk ligge ropp mot 80 kalorier per stk!
Du kan selfølgelig droppe maldonsalt og få vanlige vaniljefudge, eller tilsette nøtter, tørka frukt, bær eller det du måtte ønske for variasjon!
God bittelillejulafta vidare til dere alle 🙂

Hei hopp ?

Skal eg velge ut topp fem av sunt søtt så er definitivt vaniljefudge en av dei. Eg har laga dei i snart eit år, laga nye varianter og vidareutvikla oppskrifta. En av dei første variantane eg lagde var maldonsalte vaniljefudge som eg synes er hakket bedre enn vanlig vaniljefudge. Kombinasjonen mellom det salte og søte er så fantastisk god!

Oppskifta er så utrulig enkel og den lager så og sei seg sjølv i mikroen. Dette kan alle få til!

Uten sukker, gluten og evt. laktose –

Oppskirft – 12 store
2 dl vikingmelk, evt. (laktosefri) fløyte
40 g sukrin gold
1/2 vaniljestang, kan sløyfes
10 g ekte smør eller cocosa
15 g yaconsirup, evt. anna sirup eller honning
Maldonsalt

? Bland sammen alle ingrediensene i en stor bolle som tåler sterk varme. Sett i mikroen i 5 minutter før du tar den ut og rører litt.

? Sett bollen tilbake i mikroen, no skal den stå heilt til du får en tjukk, karamellfarga masse. Kor lang tid det tar varierer veldig, følg godt med mot slutten da riktig konsistens er alfa omega.

? Fordel maldonsalt i formbare silikonformer etter eget ønske før du heller over karamellmassen. Sett i fryseren over natta.

? Vaniljefudgen kan fint oppbevares i frys, da står den seg i vekesvis. La stå litt i romtemperatur før servering, ellers kan du servere den rett fra kjøleskap.

Du kan også koke massen i en kjele eller helst teflonpanne. Førstnevnte tar lengre tid.

Kor mange fudge du får vil selfølgelig variere etter kva silikonformer du bruker. Eg hadde en firkanta form og skar opp i 12 store fudge.

Får du 12 stykker , som da er ganske store, inneholder en fudge ca. 32 kalorier, nesten for godt til å vere sant. Candyking vaniljefudge er en av mine favoritter i smågodthylla, og 1 stk ligge ropp mot 80 kalorier per stk!

Du kan selfølgelig droppe maldonsalt og få vanlige vaniljefudge, eller tilsette nøtter, tørka frukt, bær eller det du måtte ønske for variasjon!

God bittelillejulafta vidare til dere alle 🙂



SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg