
Hei godtfolk! No er det lenge sida eg har delt en alt-i-ett oppskrift med dåkke, og det får de her idag! Ein skikkelig rask og enkel pølsegryte der du har nettopp alt-i-ett, og middagen er klar på rundt 20-25 minutter fra du starter til den står på bordet. Toppers kvardagsmiddag! PS! Bruk dei grønnsakene du liker/har tilgjengelig heime! Eg har brukt gulrot, squash, paprika og spinat, men her kan du bruke det meste. Har du noken kokte/bakte grønnsaksrester er det også fint å bruke, men då trenger du ikkje tilsette det før på slutten😀