
Hei! Idag er det torsk på menyen her inne, en alt-i-ett krema torskemiddag i panne. Her har du altså alt i samme panna, og noko ekstra tilbehør er ikkje nødvendig. Grønnsakene og potetene blir krema og smakfulle, og heile middagen blir berre utrulig digg. Anbefalast!