Banan- og tjukkmjølkslapper
25 stk
Lett

Heisann! Igår hadde eg eit par brune bananer i fruktkorga + ein tjukkmjølk i kjøleskapet som var på tide å bruke opp, så då blei det rett og slett banan- og tjukkmjølkslapper til kaffibesøket! Halvgrove, næringsrike, saftige, fluffy og gode. Desse passer like godt til frukost, lunsj, turmat eller kveldsmat også! PS! Har du ikkje tjukkmjølk kan du bruke naturell yoghurt, kesam, rømme eller evt kefir - men ved kefir som har ein langt tynnare konsistens trenger du litt meir tørrvare😃