Chiagraut med melk & kokosmelk
3 porsjoner
Lett

Heisann! I forrige veke lagde eg en krukke med chiagraut som eg hadde til frukost/lunsj i fleire dager. Eg brukte en blanding av melk og kokosmelk, og synes det blei veldig godt! Perfekt å stå ståande i ei krukke i kjøleskapet - den står seg i mange dager - så er det berre å forsyne seg til frukost, lunsj eller kveldsmat🤩