Gelegodis med smak av mango, appelsin og sitron

God fredag! Påska nærma seg med stormskritt, og den neste veka vil eg ha litt fokus på oppskrifter som nettopp passer til påske; turmat, påskegodt, frokoster m. m 🙂 Idag har eg en oppskrift på påskeinspirert gelegodis eg har lyst å dele med dåkke. Sunn og deilig godis! Denne har smak av mango, appelsin og sitron – og det var ein kjempegod kombinasjon! Gelegodis har eg delt i fleire varianter tidligare, både med og uten frukt, med bær, med sukkerfri saft, med kun ferskpressa fruktjuice – og alle oppskriftene finner du HER. Det er med andre ord mange måter å variere denne snacksen på, og i dagens variant har eg brukt en blanding av fersk frukt og ferskpressa fruktjuice 🙂 Gult er kult – vertfall til påske! Håper du har lyst til å prøve 🙂