
Eg har laga KANELKNUTER MED VANILJEKREM til jula🤩 Altså, det er Ikkje ofte eg slår på stortromma og baker gjærbakst, det veit alle som har fulgt meg ei stund! Men når eg først gjer det, så er det både ekte vare med litt ekstra😍Desse blei mjuke, saftige og fantastisk gode, anbefalast! Oppskrift fra bakedronning Ida Gran Jansen♥︎