
Hei alle! I helga lagde eg ein nydelig lakseform til middag, og den har eg lyst til å dele med dåkke. Her er grønnsaker, laks og saus i samme formen - så hadde vi kokte poteter som tilbehør, men her må du gjerne variere tilbehøret etter smak og behag! PS! Bruk dei grønnsakene du har! Er det veldig harde grønnsaker, skjær smått/tynt eller kok litt først😊