
Hei dåkke! Eg er på jobbreise i Lofoten denne veka, så derfor litt stille fra meg desse dagane. Men, eg har lyst å stikke innom med en oppskrift idag, nemlig en mango- og tomatsalsa! Eg har brukt tomater på hermetikk her, og det fungerer kjempebra, men ferske tomater er også sjølvsagt eit alternativ :)