
Pizza på grillen? Ja, kvifor ikkje! Denne pizzaen her blei faktisk - om mulig - enda bedre på nettopp grillen! «Pinsa»bunnen til Rema 1000 har eg delt utallige mange ganger før, og det er ikkje uten grunn! Den beste på smak, luftighet og alltid godt resultat, i tillegg er den reinvare og har ei fin ingrediensliste uten noke tullball. Skikkelig digg blei den å steike på grillen, så det her måå du faktisk berre teste i sommar🤩