Nydelig SNICKERS kjøleskapsgraut

Kan eg friste med en søt & sunn SNICKERSGRAUT til frukost? Eg har altså laga kjøleskapsgraut med snak av snickers; den gode kombinasjonen mellom sjokolade, peanøtt & karamell. Etter mi meining så blir det feil å kalle noko for snickers med mindre alle desse tre smakane er på plass, men her får du altså den nydelige kombinasjonen i ei og samme skål som er full av næring 🙂 Det kaller vi en god start på dagen, eller kva? Rør sammen ingrediensane kvelden før, la den godgjere seg i kjøleskapet natta over, og frukosten er klar i det du later opp kjøleskapsdøra 🙂 Eller gjer det samme etter frukost/utover dagen, og nyt kjøleskapsgraut til lunsj/kveldsmat. Sistnevnte er min favoritt!