Ovnsbakt havregraut i form
6 porsjoner
Lett

Heisann dåkke! I forrige veke var eg i Oslo, og der blei eg invitert på lunsj hos mi fine foodies-venninne Lise(lisesofies på instagram, sjekk ho ut!)- og på menyen stod det ovnsbakt havregraut i form😍Det var altså så utrulig godt, og oppskrifta hadde ho lagt ut på instagram noken dager i forveien. Heldigvis knipsa eg noken bilder og har fått lov å dele oppskrifta med dåkke her! Denne anbefalast virkelig, perfekt å lage opp søndags kveld og ha til frukost og/eller lunsj utover veka: