
God fredag! Idag må eg berre dele noko skikkelig godt med dåkke som eg har fullstendig dilla på for tida: rødbeter bakt med honning & fetaost♥ Det er like enkelt å lage som det høyres ut, og dette passer perfekt som tilbehør til det meste av kjøtt, fisk, kylling og vegetarretter. Anbefaler virkelig å prøve! TIPS! Du kan sjølvsagt gjere det samme med andre typer beter eller rotgrønnsaker også 🙂 Eg har ofte brukt gulrot og!