
Hei! Er det ein typisk juleoppskrift eg alltid har likt skikkelig godt, så er det julebrød med rosiner. Det er egentlig litt merkelig, og eg er generelt sett ikkje noke glad i gjærbakst... Men akkurat julebrød med smør, brunost og syltetøy er noke av det beste eg får i juletider🤩