Saftig og god banankake med kun banan som søtning!
1 stk
Lett

Heisann! Idag får dåkke oppskrift på ei saftig og god banankake der eg utelukkande bruker banan som søtning. Banan er heilt supert å bruke i bakst då det både gir sødme, men også saftighet! Heilt supert som eit litt sunnere og meir næringsrikt alternativ - med ei grunnoppskrift som du kan variere etter smak og behag😃 Kanskje noko å lage til ein av årets sommaravslutninger med barna?