Linda Stuhaug

Triple chocolate chip bar

Triple chocolate chip bar
Innlegget inneholder annonselenker
Eller trippel sjokoladeproteinbar om du vil. Noko høres rett og slett bedre ut på engelsk!
Eg er blitt så glad i å lage mine egne barer etter fibersirupen kom på markedet. Den er virkelig eit vidundermiddel i heimelaga barer, blir ikkje det samme uten! Både konsistens og smak er på eit nytt nivå og det er ikkje anna enn kreativiteten som stopper for kor mange ulike varianter av smaker man kan lage.
Eg av mine favoritter er blitt denne triple sjokoladebaren. Uten tilsatt sukker, gluten og kan med dei riktige alternativene lages uten melk!
Triple chocolate chip bar, 1 stk 30 g fibersirup clear 25 g proteinpulver sjokolade* 8 g kakao 2 ts sukrinmelis en klype salt 10-15 g lys og mørk sukkerfri sjokolade*
Varm fibersirupen til den bobler, bland straks inn resten av ingrediensene, men hold igjen litt av sjokoladen. Rør godt, blandinga skal vere litt tørr, men får du problemer med å forme bruker du en bitteliten skvett vatn. Form til proteinbar, gjerne med litt fuktige hender eller baksida av ei skei. Press nedi resten av sjokoladebitene på toppen og sett til avkjøling.
Baren er spiseklar etter 15 minutter i frysaren eller 30 minutt i kjøleskap. Baren kan fint oppbevares i kjøleskapet nokre dager, gjerne innpakka i bakepapir eller lignande.
Tips & alternativer ? Istedenfor proteinpulver i sjokoladesmak kan du bruke andre smaker, eller eventuelt en blanding mellom andre tørrvarer tilsvarande 25 g. Eg har laga sjokoladebar med en blanding mellom peanøttmel, mandelmel og kokosmel, da bruker eg også litt ekstra kakao. Prøv deg fram, proteinpulver er ikkje eit must!
? Skal du lage denne baren melkefri må du bruke melkefri tørrvare, enten dei som nevnt overnfor eller eit melkefritt proteinpulver. Så må selfølgelig sjokoladen også vere melkefri, men melkefri sjokolade er minst like godt!
Du kan kjøpe fibersirup her! For dei som lurer på kva det er og forskjellen:
Fibersirup er en søt sirup av nyttige prebiotiske fiber som er laga av plantefiberet isomalto-oligosakkarid. Sirupen er heilt uten tilsatt sukker, med heile 70 g fiber og 5 g sukkerarter pr. 100 g.
Dette er en superingrediens som smaker godt og gjer godt for kroppen på samme tid. Fibersirup clear er det som skal til i baking og matlaging for å få en sprø utside og mjuk kjerne, og er eit vidundermiddel i barer for å få den småseige konsistensen.
Fibersirup gold er tilsatt en liten mengde stevia og matekstrakt, som gir gyllen farge og fyldig søtsmak. Fungerer som eit mindre kaloririk og blodsukkervennlig alternativ til honning og sirup, smaker nydelig over pannekaker, yoghurtblandinger, bær, desserter, havregrøt og lignande.
Nyt en bar til dessert, kaffikoppen, mellommåltid eller før/etter trening –
Lett treningsjakke fra Adidas / fargesprek treningstights fra Reebok.
Ha en sprek tirsdag alle sammen 🙂

Innlegget inneholder annonselenker

Eller trippel sjokoladeproteinbar om du vil.
Noko høres rett og slett bedre ut på engelsk!

Eg er blitt så glad i å lage mine egne barer etter fibersirupen kom på markedet. Den er virkelig eit vidundermiddel i heimelaga barer, blir ikkje det samme uten! Både konsistens og smak er på eit nytt nivå og det er ikkje anna enn kreativiteten som stopper for kor mange ulike varianter av smaker man kan lage.

Eg av mine favoritter er blitt denne triple sjokoladebaren. Uten tilsatt sukker, gluten og kan med dei riktige alternativene lages uten melk!

Triple chocolate chip bar, 1 stk
30 g fibersirup clear
25 g proteinpulver sjokolade*
8 g kakao
2 ts sukrinmelis
en klype salt
10-15 g lys og mørk sukkerfri sjokolade*

Varm fibersirupen til den bobler, bland straks inn resten av ingrediensene, men hold igjen litt av sjokoladen. Rør godt, blandinga skal vere litt tørr, men får du problemer med å forme bruker du en bitteliten skvett vatn. Form til proteinbar, gjerne med litt fuktige hender eller baksida av ei skei. Press nedi resten av sjokoladebitene på toppen og sett til avkjøling.

Baren er spiseklar etter 15 minutter i frysaren eller 30 minutt i kjøleskap. Baren kan fint oppbevares i kjøleskapet nokre dager, gjerne innpakka i bakepapir eller lignande.

Tips & alternativer

? Istedenfor proteinpulver i sjokoladesmak kan du bruke andre smaker, eller eventuelt en blanding mellom andre tørrvarer tilsvarande 25 g. Eg har laga sjokoladebar med en blanding mellom peanøttmel, mandelmel og kokosmel, da bruker eg også litt ekstra kakao. Prøv deg fram, proteinpulver er ikkje eit must!

? Skal du lage denne baren melkefri må du bruke melkefri tørrvare, enten dei som nevnt overnfor eller eit melkefritt proteinpulver. Så må selfølgelig sjokoladen også vere melkefri, men melkefri sjokolade er minst like godt!

Du kan kjøpe fibersirup her! For dei som lurer på kva det er og forskjellen:

Fibersirup er en søt sirup av nyttige prebiotiske fiber som er laga av plantefiberet isomalto-oligosakkarid. Sirupen er heilt uten tilsatt sukker, med heile 70 g fiber og 5 g sukkerarter pr. 100 g.

Dette er en superingrediens som smaker godt og gjer godt for kroppen på samme tid. Fibersirup clear er det som skal til i baking og matlaging for å få en sprø utside og mjuk kjerne, og er eit vidundermiddel i barer for å få den småseige konsistensen.

Fibersirup gold er tilsatt en liten mengde stevia og matekstrakt, som gir gyllen farge og fyldig søtsmak. Fungerer som eit mindre kaloririk og blodsukkervennlig alternativ til honning og sirup, smaker nydelig over pannekaker, yoghurtblandinger, bær, desserter, havregrøt og lignande.

Nyt en bar til dessert, kaffikoppen, mellommåltid eller før/etter trening –

Lett treningsjakke fra Adidas / fargesprek treningstights fra Reebok.

Ha en sprek tirsdag alle sammen 🙂

SKRIV EN KOMMENTAR

Nyaste innlegg