
Heisann, og god pinsehelg!
Det er jo langhelg no, men mitt faste helgeinnlegg er som alltid på plass. Håper du finner noke godt som kan friste til den kommande veka😍

Vekas kjøtt: alt-i-ett pestokrema kyllinggryte med pasta, oppskrift her♥︎
Vekas fisk: laksetaco med mangosalat & guacamole, oppskrift her♥︎
Vekas vegetar: quinoasalat med mango & fetaost, oppskrift her♥︎
Vekas frukost/lunsj: proteinrike, sunnere vafler, oppskrift her♥︎
Vekas sunne søte: supersnack med dadler & cashewnøttsmør, oppskrift her♥︎
Vekas ekstra: fetakrem, nydelig dipp/dressing som passer til alt, oppskrift her♥︎
God helg!