
Alt-i-ett gryter er virkelig alltid en god ide😍 Lite jobb, lite oppvask, kjapt og enkelt, masse smak! Her er ein variant av krema pastagryte med pølse som eg virkelig kan anbefale, og som eg veit mange allerede digger. Denne har eg nemlig delt før, men eg deler den gladelig igjen! PS! Bruk du dei grønnsakene du liker/har tilgjengelig og sparer eventuelle rester - gryta smaker like godt dagen etterpå😃