
Hei mandag! I forrige veke lagde eg meg høstens første suppemiddag, og det blei rett og slett ei av mine favorittsupper: søtpotetsuppe♥︎ Ein fyldig, krema variant som virkelig blei knallgod! Ikkje minst veldig enkel å lage, og like god som restemiddag dagen etterpå😊