
God tirsdag! Lapskaus er og har alltid vore ein favoritt her i hus. Det er jo så utrulig lettvint, utrulig godt og ikkje minst ein utrulig fin måte å bruke opp diverse rester på! Eg bruker grunnoppskrifta som står under, men putter gjerne oppi rester av kokte poteter/kokte grønnsaker/stekt kjøtt alt etter kva vi har … I denne lapskausen har eg brukt pølser. Det er første gang eg lager ein rein pølselapskaus, det funka veldig bra, og er kanskje ein ekstra barnevennlig variant for de som har barn i hus: