
Ja, det høyres sært ut, men dette er altså veldig godt! Denne oppskrifta har fulgt meg sida 2013, og eg veit mange av dåkke har laga den i årevis 😀 Perfekt å lage som en porsjonspizza til kvardag eller helg – den er supersprø, superkjapp, supersunn og superenkel (og nei, den smaker ikkje tunfisk, synes ikkje eg vertfall – og veeeeldig mange andre som har laga den opp gjennom åra!) 🙂