
Hei alle! Igår samla vi foodiesjentene i Oslo og lagde heimelaga ramen med kylling til middag, og det var SÅ godt! Eg har smakt ramen eit par ganger før, men aldri laga det sjølv. Det er virkelig enkelt (sjølv om framgangsmetoden kan sjå avansert ut med første augekast), men krever tre