Sånn her lager eg perfekt eggerøre!

Hei alle sammen! Dei siste helgene har vi laga eggerøre til helgefrokosten. Det er jo utrulig godt, spesielt når eg lager den. Hehehe... Eg er ikkje så glad i tørr eller ihjelstekt eggerøre, eg liker den best blaut og kremete. Og her er mine beste triks for å få skikkelig god eggerøre:→Kun bruke egg, og ikkje noko melk, vatn eller fløyte. Det vatner ut smaken. Eg kan bruke en liten klunk fløyte, men eg synes eggerøra blir best med kun egg.→Bruke lav/medium varme og røre ofte - nesten heile tida. Det tar litt lengre tid, men høg varme gjer at eggerøra fort blir tørr.→Ta eggerøra av varmen med en gang den har "satt seg". Då blir den blaut, krema og god!