
Heisann! Påska er over, kvardagen er i gang igjen, og det er vell fleire enn meg som er gira på sunn og fargerik mat no? Litt avsporing av kvardagsmaten er godt, men jammen er det godt å komme i rutiner igjen også! Idag har eg ein ny og spennande middag å dele med dåkke, nemlig storfekebab-tallerken. Servert med potetbåter, tomat- og fetasalat, sylta rødløk og tzatziki. Skikkelig godt, og enklare å lage enn det ser og høyres ut😃