
God fredag alle sammen! Forrige helg var eg i Dragsvik og hadde "Tacoaften" med en gjeng kjekke damer fra Bergen. Vi lagde alt fra heimelaga salsasaus til cheddarsaus, mangosalat, mais-og tomatsalsa, tortillalefser m. m👏🏻 Alle oppskriftene blei veldig etterspurt - så idag deler eg den første: heimelaga, saftige tortillalefser! Kanskje det kan friste å lage heimelaga tortillalefser til fredagstacoen? Det er virkelig veldig enkelt, og smaker hundre ganger bedre enn dei du kjøper🤩